Äntligen!!



Här är några av gårdagens inköp, det är Mineral puder från isadora (jag upptäckte sedan att jag kunde  fått den tio kronor billigare inne på Ica Maxi..), High Definition Concealer från smashbox (den var dyyyr...), anti-spot grej från Garnier och boken "the Year in Sweden" som faktiskt är jättebra, har läst nästan hela!

Och sedan till den stora nyheten, jag fick mitt körkort idag!! Var tvungen att köra till dalby för att hämta ut det, men herregug vad skönt det är att äntligen ha det! :)  Fast det var inte lika kul när postmannen skulle öppna kuvertet för att se att det verkligen var mitt körkort som låg däri... min bild är ju som sagt inte så fin och nu fick han se den innan jag! Men jaja, nu ska jag glömma den händelsen och gå och beundra mitt körkort litet till! ;) 

Ha det bra,
/Emma

Kommentarer
Postat av: Kringlan

Beundra på med all rätt! :)

2009-08-27 @ 20:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0