Die Schweiz

Nu är jag framme! :)
Claudia, Benjamin och Felix hämtade mig pa tagstationen, där möttes jag av 2 rosor som jag fick av pojkarna. Pa rummet stod sedan en hel bukett, och pü kudden fanns en mycket fin lindt chokladask och sedan fick vi kaka efter lunchen! :)
Pojkarna hade ritat varsin fin teckning till mig som hängde pü dörren, det var gulligt av dem. unchen bestod av kycklinggryta och ris, ra än sa länge.
Jag är sjukt trött efter tagresan, men det är samtidigt jättekul att vara här! Internet pa min geen dator fungerar inte sa jag har fatt lana deras och där existerar bara ä och ö... men förhoppninsvis kommer mi egen dator igang relativt snart.
Barnen verkar vara jättesnälla, litet envisa ibland men snälla större delen av tiden!



Goood choklad


Min nya garderob... pa fel hall... ;)

Grüss Gott,
/Emma

Kommentarer
Postat av: Emma

HEJ EMMA



DET VAR ETT TREVLIGT MOTAGANDE DU FICK.



HOPPAS DET VAR EN TREVLG KVÄLL.



KRAM. FRÅN. MAMMA

2009-08-29 @ 21:21:26
Postat av: Emelie

Shit, vad du fick med dig mycket grejer! Du skulle se min gardrob.. Eko. eko. Ska nog ta en bild (och ta bort de jag köpt :P)

Vad bra att resan gått bra! Du måste skriva hur det är med språket och så så fort du kan! Är verkligen jätte nyfiken på det.

Ha de bra! Kram

2009-08-30 @ 10:23:29
URL: http://emeliechristersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0