Hej!

Det här är andra gången jag skriver  ett första inlägg... min förra blogg ville inte släppa in mig hur många gånger jag än bytte lösenord också vidare! Men, men... dte är inte mycket jag kan göra åt saken.
I mitt förra första inlägg skrev jag litet om mina vänner som ska fara ut i världen och arbeta som Au Pairer, Anni och Emelie som är i Australien, Bea som befinner sig på Irland och Sarah som ska resa runt i Asien; vart den sista Sara ska ta vägen vet jag tyvärr inte för tillfället...

Jag skapar bloggen så att de och min familj ska  kunna förlja min vardag och se hau jag har det! Jag hoppas verkligen att alla tar sig i kragen och skaffar varsin blogg så osm vi sade nu... 



Annars har jag inte haft så mycket för mig idag, jag var uppe alldeles för tidigt för att hinna till min körlektion som började kl 07.45 (det tar en timme att åka dit ungefär)... Det har gått bättre, min körning var inte på topp direkt men jag skyller på att jag var trött! ;) 
Efterson jag just nu har huset för mig själv så kan det bli litet... stökigt... så jag har därför bestämmt mig för att vara duktig och antingen tvätta eller städa, kanske till och med litet av båda.

Under tiden hoppas jag att ni har det  bra!
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0