kommer det gå bra?

Jag har varit på körskolan idag igen... men jag börjar få en dålig känning om det här, jag tror inte att jag kommer att klarar uppkörningen, det blir för många små missar hela tiden! Det blir ju inte bättre av att jag inte riktigt kommer överens med min nya lärare heller. Han är snäll och så, jättebra, men inte riktigt på min våglängd... jag måste lyssna på hiphop, rap r'n'b och sådant under lektionerna, jag menar, bara det skulle kunna få mig att missa körkortet! ;)
Men vi får väl se vad som händer, det börjar dra ihop sig till teori provet och sedan dröjer det inte länge till uppkörningen, men inte får höra något förrän jag är klar med allt! Förutsatt att jag klarar teorin... 

Sedan vill jag väldigt gärna att Bea hör av sig till mig eftersom jag har fått ett mail av SI som jag pratade med igår! Josefin som jag pratade med har skrivit litet mer specifikt om Fukouka (staden vi vill åka till) och litet annan information som kan vara bra att ha! :) 

Imorgon står körskolan på schemat igen, dock bara en enkel lektion, de är ju så fullbokade hela tiden! 

Ha det bra,
/Emma 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Heej!

Försök att inte oroa dig, jag trodde inte att de fanns en chans i världen att jag skulle klara uppkörningen. Gjorde också jätte många missar lektionerna innan!

Och de är du som bestämmer i bilen, om du känner att du kan, så är de bara att säga till att du inte vill ha musik på :)

Ha de super bra!

2009-08-14 @ 01:29:07
URL: http://emeliechristersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0