malmöfestivalen

Jag vet inte om det kommer bli någon malmöfestival för min del, var precis inne på hemsidan och kollade vad som ska hända och det verkar inte vara så mycket roligt... Om någon annan känner till en rolig händelse får de gärna höra av sig! :) 

Jag känner att det kommer vara en seg dag idag... jag ska snart ut och köra med mamma (vi ska handla till ikväll, Grudrun och Krister kommer) sedan måste jag städa litet på rummet och få ordning på mina saker så att jag kan börja planera min packning, det är ju bara 13 dagar kvar tills jag åker nu!! Jag ser fram emot den 28 så sjukt mycket nu, men tiden kommer väl att snigla sig fram, det brukar vara så! Ungefär som när man ville att det skulle bli julafton när man var liten... dagen innan var alltid så seg och tiden verkade nästan stå still.  

Men jag måste bege mig nu, mamma står och stampar bakom mig! ;)

Ha det bra
/Emma

Kommentarer
Postat av: Emelie

De är nog sant.. Men sen när det är dagen innan så kommer tiden gå så fort och de kommer kännas som att man inte hunnit med allt. ;)

2009-08-17 @ 12:48:51
URL: http://emeliechristersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0