Min Dag

Nu har jag precis lämnat tillbaka "Flyga Drake" jag stannade kvar ett litet tag och pratade och åt en glass med Ingalill, mycket trevligt! :) 
Annars så har jag tvättat litet och fixat med packningen, jag är snart klar! Jag har även försökt ringa SI men rätt person var inte på rätt plats vid rätt tillfälle, hon satt i möte... men jag ringer imorgon istället. Just nu vet jag ändå inte när jag kan få tag på Bea, hon vet knappt själv när hon kommer tillbaka skulle jag tro! 
Jag vet inte vad jag ska göra resten av kvällen, är ganska trött så jag kommer förmodligen att slöa framför tvn och sedan hoppa i säng relativt tidigt... nu ska jag i alla fall se till att byta kanal medan mamma har somnat på soffan "de kallar oss skärmflygare" verkar inte kul... 

Kan för övrigt inte fatta att jag åker på fredag... det är så snart!!   

Kommentarer
Postat av: Elinore

Åhh! Emma du får lycka till som aupair! Hoppas du får kul!

2009-08-25 @ 21:33:42
URL: http://elinoreaxelsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hehe.. man kan ju hoppas at de här så ;) Nej men jag gör mitt bästa :D

Hur är de med fjärilarna nu då? Hur känns de? Pratat mycket med familjen på sistone?

Kram

2009-08-26 @ 05:43:28
URL: http://emeliechristersson.blogg.se/
Postat av: Elinore

SV: Åh, men det kommer gå bra!:) Det låter så spännande! Du får ta med dig din kamera så du kan lägga upp bilder!:) Nja, jag har iaf bestämt mig för engelska!:) Men behöver något ämne till så hehe! Åh. har Annie ngn blogg föresten? Kram

2009-08-26 @ 12:18:57
URL: http://elinoreaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0