Min morgon...

Hallo!

Idag blev jag nästan väckt av Felix, hade precis gått upp när han kom in på mitt rum… sedan åt jag frukost och efter det begav vi oss iväg för att anmäla mig som Au Pair här! Där efter fortsatte vi till språkskolan och anmälde mig dit, jag börjar imorgon! Jag är jättenervös, är rädd att det ska vara för svårt och så…  Men vi får väl se hur det går! :S

När vi var klara med det gick vi och handlade (skolan ligger i centrum i samma byggnad som en mataffär, Migros).  Sedan körde Claudia mig hem och jag tog in allt vi hade handlat och packade upp det medan hon körde till en verkstad med bilen (det är fel på Elektronisches stabilitätsprogramm aka, ESP ;)). Sedan har jag itne hunnit med mer… gick dikrekt upp för att brottas med min internet uppkoppling!

 Ha det bra!
/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0