Snart så smäller det!

Idag har jag i princip avslutat packningen, nu är det bara saker kvar som jag behöver använda igen innan jag åker (tandborste m.m.). Kan verkligen inte tro att det är imorgon jag åker! Känns overkligt, det är ju inte så länge sedan jag sade "herregud, det är tre månader kvar..."
Men, men... tiden går snabbt när den är slut! ;) Idag har jag klippt mig litet grand, likadant som förut men kortare, ville bara få det gjort innan jag åker. Sedan var jag ute hos min syster Maria och hela hennes familj och sade hejdå till dem, känns konstigt att jag inte kommer träffa dem förrän vid jul... 

Nu ska jag fortsätta litet med packningen, har en del små saker kvar. Imorgon åker vi runt 15:00 (tidigt eftersom vi ska äta i köpenhamn också!)  

Ha det bra så länge, jag skriver något innan jag åker imorgon!
/Emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: Hehe, neej, exakt. Men just nu har vi sån här inspark i Malmö och jäklar vad vi är studenter!;) hehe! Helt galet är det! Men blää, på tisdag börjar jag plugga på riktigt.. Men åhh, har du inte en massa fjärilar i magen nu?:) Jag tror jag hade dött av nervositet! Hur länge ska du vara borta? Kram

2009-08-27 @ 20:54:21
URL: http://elinoreaxelsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åh! Ja, kommer verkligen ihåg när vi pratade om hur "länge" till de var och jag sa att "Ja men du vet i alla fall att du ska åka"

Shit är de redan nu? Visste så klart de, men ändå. Ett stort lycka till med resan och mötet med familjen. Hoppas att allt går jätte bra, och skriv så fort du (kan) har kommit fram!

Kram Emelie

2009-08-28 @ 08:35:17
URL: http://emeliechristersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0