Bra Dag! :)

Hej!
Idag har varit en mycket trevlig dag! :) Dagen började omkring nio, en härlig tid att gå upp vid... därpå gjorde jag ingenting ett tag och sedan ringde Jessica, vi pratade väldigt länge så jag glömde bort tiden litet grand. Jag hann dock ändå hämta Josefin i tid, sedan åkte vi in till Lund och gick på jättekul, jag hittade äntligen presenter till barnen! :) De får vasitt piratset med ett svärd, en liten pistol (ej sådan som smäller jättehögt), en kikare och en ögonlapp! Men jag vet inte riktigt hur jag ska få med mig dem, de tar nämligen väldigt stor plats... men det får gå! 
Sedan satte vi oss på ett café där vi åt italiensk glass (VARFÖR har ingen introducerat  mig för detta tidigare?!), sedan kom Kring och vi gick vidare till malmborgs där det inhandlades dricka (äppel mer) och en vaniljbulle, därefter fortsatte vi till botaniska där vi satt ganska länge. 
Vid sex tiden körde jag och josefin hem, men på vägen stannade vi vid ett fält i närheten av sularp (...tror jag...) där josse fotade litet grand innan vi fortsatte hem! 
Nu sitter jag och äter spagetti och köttbullar stekta med sockerärtor, lök och en morot och tittar på simpsons!   

Ha det bra!
/Emma

Kommentarer
Postat av: Oskar

Nice! Lycka till! :D

2009-08-24 @ 22:27:09
URL: http://kokomo.blogg.se/
Postat av: Josefin

Tack för idag vännen!<3

2009-08-24 @ 23:23:46
URL: http://iaselin.blogg.se/
Postat av: Kring

Det var trevligt, trevligt, trevligt!:D

2009-08-25 @ 19:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0