Avatar

Hallå allihop!:)

Idag har jag återigen sovit alldeles för länge... jag hör inte ens mitt alarm! Men hursomhelst, jag gjorde inte så särskilt mycket på förmiddagen,drog mest runt här hemma  och försökte få tag på Bea. På eftermiddagen körde jag hem till henne efter att vi äntligen pratat, då gick vi igenom Japan litet mer. 
Sedan hämtade Jessica och Robert mig så åkte vi in till Lund och kollade på "Avatar" det var väldigt bra, en riktigt bio-film måste jag säga! Det fanns popcorn, chips och läsk, precis som det ska vara (men jag vanligtvis är för snål för att köpa..) 
Efter filmen körde jag hem igen, lyckades himla bra med det, bilen är relativt hel men det är inget som försäkringen inte täcker! ;) 
Klockan är läggdags nu så jag får ta och göra mig iordning...



Som Jessica så bra uttryckte det "Jag vill också vara blå, zebrarandig och tre meter lång!"

Ha det bra!    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0