Ensam kvar i hålan...

Idag har syster och Robert begett sig hem till Umeå och all snön igen... det är litet tomt här nu. Men jag är iallafall glad att jag får stanna litet längre!
Idag har jag och familjen varit på center syd igen, jag var tvungen till att lämna tillbaka min fina (första) skjorta eftersom den gick sönder, köpte heller ingen ny eftersom den färgen inte fanns i min storlek men även pga att tyget var så skört att den förmodligen gått sönder igen... himla synd, jag har väldigt svårt att hitta fina skjortor. Jag köpte nya lurar till min Mp3 istället, det är litet fesigt ljud i dem men jag hade inte råd med ett par lika fina som mina förra så det får väl duga... man brukar ju vänja sig efter ett tag... Även Farmor var med på center syd, det var trevligt att få se henne igen, nu vet jag att det blev två gånger innan jag åker hem åtminstone!  

På kvällen var mitt humör litet i obalans ända till jag fått litet mat i mig... hade bara ätit frukost när vi kom hem vid halv fem vilket är på tok för litet för min del. Nu på kvällen så har jag sett på "Förnuft och Känsla", en serie på tre delar som visas på svt 2... Det är dock inte säkert att jag kan se resten på SVT play sedan eftersom det är en brittisk serie och de får kanske inte visa den utanför sveriges gränser... då får jag se om den finns någon annanstans antar jag... men det hade varit praktiskt om det gick på svt. 




Nu ska jag lägga mig och läsa litet, ha det bra!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0