Hin, ja... Aber zurück?

Imorse kommer jag knappt ihàg vad jag gjorde... känns som att detvar väldigt längesedan av nàgon anledning... Men hursomhelst vet jag att jag städade, vàttorkade golven, tvättade och strök... sedan städade jag undan efter lunchen och passade barnen medan Claudia vilade sig (det är lätt att glömma att hon är nionde mànaden nu...). Sedan gick jag till Gümligen för att byta min biljett hem, Claudia hade nämligen sagt att jag kunde komam tilbaka den andra januari, "toppen", tänkte jag, "dà fàr jag ju fira nyàr hmme ocksà!" Men väl pà stationen fick jag reda pà att det var fullbokat... litet nedstämd gick jag hem igen och pratade med Claudia, hon sade dà att jag kunde komma den trejde istället eftersom det var en söndag, om det hjälpte sà jag gav mig av till Gümligen igen och fràgade men det var ocksà fullbokat... dock lyckades mannen i kassan hitta en anna, förbinding men dà hade jag tre tàgbyten mitt i natten och det kände jag inte för. Sà mamma ska fràga hemma om de kan hitta nàgot och jag ska kolla imorgon i stan om jag har haft sàdan otrolig tur att nàgon har bokat om/avbokat sin resa sedan idag. Annars fàr vi höra regelbundet i sverige om det kommer upp nàgot och gör det inte det fàr jag helt enkelt àka tillbaka till den 29...

En annan sak som dock fick mig pà väldigt bra humör imorse var den lilla presenten jag fick av Felix:



Han kom i pà mitt rum och sade att han ville ge mig den, han hade gjort den när Lucy var här och nu ville han att jag skulle ha den! :)

Jag har dessutom börjat packa idag, först tänkte jag ju ta min lilla väska och sedan en pàse för julklapparna men eftersom den ena pàsen utökades till tvà stora fick det bli min stora väska.. och en stor pàse för julklapparna.


Bara Johans julklapp är synlig...

Förresten, har vi sàdana här skyltar pà toaletterna hemma ocksà..?



Ha det bra! :)

Kommentarer
Postat av: Oskar

Jag tror det finns på en del offentliga toaletter :)

2009-12-19 @ 21:45:14
URL: http://oskarityskland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0