Lucka nr 1

Ikväll är jag ganska trött.. jobbade hela dagen (plus att Beni hade tvà kompisar över vilket innebar tre sjuàringar och en fyraàring pà eftermiddagen). Pà kvällen hade jag spràkkus och efter det mötte jag upp Ida för en fika pà starbucks... Tänker inte gà in i detalj sà mycket pà händelserna...

Men även idag har vi en "dagens"! ;)

När jag kom ner pà morgonen làg en överaskning och väntade pà mig; en chokladkalender! Ni kan ju bar gissa hur glad jag blev dà.


Fin va?


Det var trevligt när jsg upptäckte att chokladbitarna var stora och fyllda med vitchoklad...

Och sedan över till nàgot helt annat... vàr fina snö har som väntat förvandlats till mestadels slask nu...


Hàllplats i Egghölzli... kan ni tänka er att själva vänteplatsen är sà pass smal? Ca en meter bred kanske.

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0