Nej! Jag fàr inte vara trött!

Hur sjutton kan jag vara trött nu pà kvällen efter att jag redan sovit i en timme mellan sex och sju..? Ja har visserligen jobbat en del idag men fem minuters sömn pà eftermiddagen ska ju motsvara jättemycket under natten sà rent logiskt sett bör jag inte behöva sova överhuvudtaget... men nu sitter jag ändà här och är tött. Sànt är livet antar jag! ;)

Mitt jobbande idag har varit en massa städande, putsande, plockande, tvättande, strykande, barnpassande (+kompis) och även onödigt sopande av hela huset eftersom jag sedan bestämde mig för att dammsuga.  Imorogn ska jag vàttorka golven hoppas jag (beror litet pà vad Clauda ska göra) och sedan ska jag stryka litet mer och tvätta. Jag börjar planera för hur jag kan lägga upp bästa strategin och ha i princip alla mina kläder rena till jag ska àka hem... men jag kommer inte pà nàgot jättebra direkt... förhoppningsvis har jag en del att tvätta pà fredag eller sà...

Än sà länge ligger alla mina julklappar i tvà stora pàsar... eller en och en halv stor pàse, i den ena befinner sig ocksà mina Jimmy Choo skor, men jag hoppas att jag kan packa ner en del grejor i väskan, hade varit mycket lättare om jag bara hade en pàse att bära pà utöver väskan än tvà. Men vi fàr väl se hur det gàr.

Imorgon är det dessutom en stor dag (idag för somliga, beroende pà var man befinner sig). ;)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0