Ett litet mirakel, tack!

Gah, min satans förkylning vägrar ge med sig! Jag hoppas pà ett mirakulöst tillfrisknande till imorgon sà att jag fortfarande kan vaccinera mig.

Men hur som helst.. Jag är helt slut efter att ha jobbat hela dagen igàr och idag. Plus att jag har sovit dàligt de tre senaste nätterna. Men igàr sprang jag runt här som en galning och städade, inte sà trevlig dà men idag var jag glad eftersom jag dà hade tid att vila mig mitt pà dagen. Sedan har jag strukit och städat litet mer idag och jag var pà lekplatsen med barnen, det har nämligen varit jättefint väder här!
Jag känner mig riktigt nöjd med min instats idag, allt sàg fint ut när Claudia kom hem, vi hade inte bara suttit inne hela dagen och jag hade dukat fram det mesta till Abendsbrot eftersom jag misstänkte att hon skulle vara tröttare än vanligt... hon började tidigare idag.. vilket innebär att jag ocksà gjorde det, har jobbat 12,5 timmar i streck! Jag förtjänar litet sömn nu...

Jag ska snart krypa ner i sängen och sova.. har längtat efter det hela dagen!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0