kyrklig morgon

Jag var pà Spielgruppe i kyrkan med Felix idag, det var ganska mysigt faktiskt. Kände mig litet malplacerad eftersom ingen annan där var i min àlder... det var ju bara mammor eller barn. Men alla var jättetrevliga i allafall. Desutom var det en mamma där som berättade att de varit pà semester i Sverige i somras och att de hade trivts jättebra! Hon sade gàng pà gàng att det var sà fint och att de redan hade bestämt att de skulle dit igen. Det var trevligt.
Claudia hade kört oss dit och efteràt fick vi ta spàrvagnen hem, men det gick hur bra som helst. Väl hemma började jag pà lunchen, kycklingklubbor/vingar i ugnen med pommes till... litet senare kom Claudia och Thomas hem fràn vaccinationen, de är nu bàda immuna mot svininfluensan! De blev det tidigare tillsammans med alla andra somocksà befinner sig i riskgrupper. Hur är det med er andra, ska ni vaccinera er eller inte egentligen?

Efter maten skulle Felix till en kompis och Beni skulle till logopedin sà Claudia gav sig iväg med dem, när hon sedan kom hem skrämmde hon livet ur mig; jag var inte beredd pà det. Utöver det har jag städat litet grand och tvättat, annars har det varit en ganska lugn dag, ska ge mig ut pà en promenad sà fort jeansen är färdiga i källaren.

Imorgon ska jag in till stan, màste ju kolla h&m när Jimmy Choo ska släppas där! Nu väntar man bara pà att Louboutin ska jobba med dem ocksà... ;)

Ha det bra sà länge!

Kommentarer
Postat av: maria

usch, inget svinvaccin här inte.

men din syster däremot, hon ska visst haka på trenden :P

2009-11-13 @ 15:47:52
URL: http://janemary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0