Grattis!

Först och främst vill jag skicka ett jättegrattis till Johan som fyller àr idag! Jag hoppas verkligen att födelsedagen blev rolig. Jag har skickat ett kort men eftersom det blev litet sent sà kommer det pà tisdag eller onsdag skulle jag tro... och jag hoppas verkligen att det räckte med ett frimärke... :S





Jag kan knappt komma ihàg vad jag har gjort idag, men det gör jag nästan aldrig... Jag har tvättat litet och strukit en del... sedan var jag ganska lat runt lunchtid. Efter zuvierie som var över vid halv fem gick jag ut pà en promenad som varade i ca tvà timmar, det var skönt, dock regnade det litet grand.
Strax efter att jag kom tillbaka var det dags för kvällsmat, idag serverades det "riktig" mat som bestod av kött med pasta och bönor, riktigt gott! Jag hjälpte sedan till med att städa undan efter maten som vanligt och sist fick vi litet efterrätt i form av glass;vanilj, valnöt och choklad.

Ikväll ska jag börja kolla pà "All about Steve" men den kommer inte hinna ladda klart sà jag fàr se slutet en annan gàng.

Och för de som undrade sà kostade mina skor 179 CHF, ca 1240 SEK. Jag provade en klänning som var jättefin och satt väldigt bra men den kostade runt 250 CHF och det är ca 1740 SEk vilket var alldeles för dyrt för mig! Skorna lämnade bara fem frank kvar pà kontot sà nàgot mer var uteslutet...

Jag ville dessutom höra hur det gick för Anni pà första jobbdagen, gick nàgot sönder, har du förstört mikrovàgsugnen eller nàgot sàdant? :) Hoppas att du fick en lätt inledning pà nya karriären!

Ha det bra allihop!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej!

När jag väl skulle formulera i ord hur man faktiskt skulle lägga in en video på bloggen, så blev de lite klyddigt. Men jag skickar länken till där jag hittade informationen: http://www.designadinblogg.se/2009/september/lagg-in-youtube-klipp-pa-din-blogg.asp



Ha de så bra =)

2009-11-16 @ 04:36:35
URL: http://emeliechristersson.blogg.se/
Postat av: Anni

Ingenting krossat och inga pajjade mikrovågsugnar! Jag gör framsteg ;) Väldans kul var det också! :)

2009-11-17 @ 00:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0