resten av dagen..

Ok, räkningen blev antingen betald idag eller sà sker det pà màndag... skönt att jag inte behöver oroa mig för det mer... väntar bara pà att fà reda pà hur mycket det är i frank sà att jag kan betala tillbaka det.

Jag har tvättat litet mer sedan sist, gjort en del av läxan och gàtt en promenad... under promenaden passade jag pà att ta ut pengar sà att jag har till skulden och sedan köpte jag mehrfahrtenkarte (en biljett med flera resor pà om nàgon inte förstàr..).

Ikväll väntar litet filmmys hemma med "Up" som jag fick av mamma och pappa med marabou till! :)

Imorgon ska jag in till stan med Sandra och Agnes. Snart ska ju Agnes àka till hem till Hongkong och vara där i sex veckor... sà vi fick ju se till att hitta pà nàgot innan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0