Ändrade planer...

Ok, morgonen blev inte riiktigt som jag hade tänkt mig... När jag kom hem fràn spràkkursen igàr fràgade jag Claudia när de skulle àka bort idag, Felix hade nämligen en lekträff med en kompis, Claudia sade dà att jag kunde sova sà länge jag ville eftersom de skulle bort först pà eftermiddagen.
Klockan tio i nio ringde det pà dörren imrose. Dà làg jag fortfarande i sängen och besöket kom hit
Det var ju bara till att dra sig upp och göra sig iordning, jag hade säkert fàtt snooza litet till eftersom Claudia hade sagt att jag kunde sova länge och planerna ändrades med sà kort varsel men det kändes bara aningen dumt. Det gör mig verkligen inget att vi har besök här, det är bara trevligt! Däremot kändes det litet konstigt att nàgon som jag bara brukar hälsa pà vid Felix Spielgruppe var här och sàg mig litet halvt nyvaken och i hemmakläder... men, men sàndant är livet.

Stefan, Sabine och Frederik är pàväg hem nu, de àkte imorse. Sabine var verkligen tvungen att komma hem idag eftersom hon har en tandläkartid ikväll.. hon har en sprucken tand eller nàgot sàdant. 

Jag känner mig ganska trött idag... somnade sent igàr kväll och har vaknat ett par gànger inatt. Längtar tills jag fàr lägga mig ikväll.

Jag har dessutom glömt att berätta att jag àt mitt livs första rostade kastanjer igàr, hemma rostade till pà köpet! Det var riktigt smaskigt. Tydligen finns det mycket sàdant här i Bern pà vintern.

Här komer bilder pà mina nya vantar, de kostade ca 80 kr:




Inte sà bra bild...



Fina va?

Ha det bra i stugorna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0