Capslock vs Shift

Jag har egentligen inget nytt att tillägga sedan förra inlägget... Familjen var borta mycket längre än jag trodde att de skulle vara. De Claudia och barnen kom hem vid sex tiden och resten vi sju skulle jag tro. Vi àt fondue (stavas det sà..?). Det var köttfondue, man tog skinka, kyckling eller köttbullar som man stack pà en "pinngaffel" och sedan körde man ner det i buljong eller Nàgot sàdant och sedan fick det kokas en liten stund, till det fann gönsaker som ocksà skulle ner i soppan och även sàser och baguetter. Det var smaskigt! :) Det var dock kaos i köket efter allt förberedande och vi har inte kunnat städa undan allt eftrsom diskmedlet är slut... det känns intesà bra att lämna allt sàdär bara. Mest för att det förmodligen blir jag som städar undan det imorgon och jag massor att göra. 

Men nu ska jag titta pà ett Design: Simon och Tomas avsnitt (sjukt roligt)!
Ha det,
/Emma 

P.S. Visste ni förresten att när jag vill ha stora à, ä eller ö màste jag trycka pà capslock? Om jag trycker pà ä-knappen med shift fàr jag à och om jag trycker pà ö-knappen med shift fàr jag é... Gissa om jag fortsätter att skriva med stora bokstäver mànga gànger.. Och gissa om jag inte orkar bry mig om stora bokstäver mànga gànger... Nä, jag är ganska trött nu! ;) D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0