Rädd

Min dator skrämmde livet ur mig igàr... den bara dog helt plötsligt! Men ja... den fungerade sen igen men herregud vad rädd jag blev! Tänkte att det màste vara nàgon förbannelse med mig och datorer.

Orkade inte skriva igàr, var alldeles för trött... visar grejen jag fick ikväll istället. Just nu har jag Frederik och Felix här; Claudia är och kollar barnet i magen och Sabine är pà sjukhuset.

Barnen har tittat pà "Die Seit mit der Maus" och Frederik har letat Star Wars lego pà nätet i en evighet. Jag är piggare idag, vilket är skönt, det var länge sedan jag var sà trött som igàr och i förrgàr.

Jag vet inte om jag hinner gà till Gümligen idag heller... jag màste stryka ocksà. Vi fàr se hur det blir med det.

Ha det bra!
/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0