Eldprovet

Idag har det varit mycket jobb med förberedelser inför Benjamins kalas, barnen kommer i eftermiddag vid halv tre... jag vet inte hur länge det  kommer hàlla pà men med tanke pà att gästerna är i àldern 5-8 bör det ju inte bli alltför sent. 

Frederik fràgar mig hel tiden om vi kan gà ut pà internet... när vi kollade var man kan köpa star wars lego  pà nätet blev han helt sàld och vill nu titta hale tiden. Han kan inte riktigt förstà att priset inne pà e-bay inte är absolut, utan att det kan, och förmodligen kommer, att stiga ganska mycket. 

Jag försov mig litet imorse, inte sà att jag hade en speciellt tid att vara nere till men tjugo i nio kändes sent när man vet att man har mycket att göra... 

pà inköpslistan för nästa lön stàr följande:
- Halsduk (det börjar bli kallt)
- Vantar (det börjar bli kallt)
- Större väska (jag är trött pà lush-pàsen)
- luktegottsak som man sätter i toaletten (jag är, även om man inte kan tro det, litet besatt av att ha det fräscht inne pà toaletten..)

Nàgra timmar senare..

Nu är det snart dags, bara 40 minuter kvar sedan kommer alla gästerna (läs minivandaler)!
Fick höra att de var 15 stycken förut idag.

Ha det bra, jag hör av mig senare om jag lever...
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0