Hem till Jul!

Nu har jag köpt en biljett hem! :)
Kommer att àka den 21 december runt halv fem fràn bern och kommer till Köpenhamn kl 10.06 pà morgonen den 22. Känns jätteskönt att ha det färdigt! Jag hade tur eftersom priset fortfarande var billigt, hela resan gàr pä 98 CHF, dvs litet mindre än 700 kr! 


det enda jobbiga att jag inte vet var jag ska göra av det här...

Idag har Stefan kommit hem fràn sjukhuset ocksà.. jag pratade litet snabbt med honom förut men ville inte störa sà länge eftrsom han säkert är jättetrött. HAn har ju trots allt opererats för en tumör! Han sitter i alla fall just nu i vardagsrummet och vilar sig... 

JAg hade dessutom missuppfattat Claudias lapp imorse, hon hade skrivit att jag skulle vätorka golven i badrummet och pà toaletten, men jag kunde bara tyda bad och toalett sà jag trodde att det var det jag skulle fixa... men osm tur var sà skrattade hon bara litet och sade att det fanns en dag imorgon ocksà! ;)     

Kommentarer
Postat av: Oskar

Vad bra att du hittade biljetter till lågt pris :)

2009-10-20 @ 21:58:06
URL: http://regnbagspojken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0