Chansa eller inte chansa?

Haha, tack sà mycket till Anni och Emelie som kom ihàg texten till "Bro bro breja", fick härliga flashbacks till Österskolan när jag läste den! :)

Har strukit och tvättat hela förmiddagen, pà eftermiddagen har jag dammsugit lekrummet och mitt rum (fick ju passa pà nu när jag hade dammsugaren pà övervànignen!). Har ocksà avvärjt en mindre katasrtof... Benjamin ville gà in i köket pà övervàningen för att hämta nàgot men där befinner sig hans fördelsedagspresent; ett skrivbord till det nya rummet! Fick honom istället till att gà ner till Claudia ocn fràga henne och dà förklarade hon att saken han ville ha fanns pà ett annat ställe.

Jag har ett annat problem ocksà... Pà söndag fyller Benjamin àr och idag fick jag reda pà att han förväntar sig en present av mig ocksà... jag hoppades att han inte skulle tänka pà det men det verkar som att han gör det, borde jag köpa nàgot àt honom? Man kan ju chansa pà att han inte märker nàgot...

Ikväll är det spràkkursen som gäller, har precis gjort läxan... Àker nog in litet tidigare och kollar stan först!

Vi hörs ikväll!
Ha det bra,
/Emma

P.S. Thomas och Claudia tittar litet grand pà hus här i omràdet... pà söndag ska de kolla pà ett som tydligen är fint men väldigt dyrt. Kanske blir sà att jag fàr en ny adress! ;) Vi fàr väl se. D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0