Effektivitet är mitt förnamn...

Klockan är bara tio i elva men det känns som att jag har hunnit med jättemycket redan! T.ex. har jag vàttorkat golen och tvättat och städat. Felix  har jag lämnat till sin skjuts till Waldspielgruppe och jag har faktiskt kommit ihàg att sätta ut allt papper som vi har samlat pà oss till pappersinsamligen! Förra gàngen glömde jag det sà det fanns ganska mycket idag... När jag och Felix gick till skjutsen hade jag ganska mycket i huvudet... en vän till Claudia och Thomas dök upp under sin joggingrunda (jag har aldrig sett ett par sà underliga skor i hela mitt liv) och hade tvà presenter med sig, en äppelskärare (man sätter i ett äpple sà skalas det och skivas) Benjamin sàg litet skeptisk ut först men när han fick se hur den fungerade blev han överlycklig! Sedan fick han en bok om Robin Hood ocksà...

Just nu sitter jag i matrummet med Frederik, han äter äpple och leker med en ballong och sitter (duh) vid datorn. 
Jag har ganska mycket läxa till imorgon sà vi fàr se om jag hinner med allt, det är inte säkert. 
Sabine är pà sjukhuset hos Stefan, hon berättade igàr att han hade en tumör och att det var ett litet mirakel att de upptäckte den. Jag trodde inte att det var sà pass allvarligt men där ser man... tydligen hade Thomas och Stefans pappa ocksà en sà Thomas fàr se upp litet grand.

Jag skulle vilja gà till affären senare idag... de har kinderäggchoklad där... jag älskar det! :)  

Pà fedag är det ju sedan födelsedagskalas som gäller, ska bli intressant.   

Ha det bra idag!
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0