Ensam hemma

Aaaah, sà skönt... jag är ensam hemma för tillfället. Familjen har àkt upp i bergen med en vän till Claudia och därefter ska de hämta upp ett skrivbord till Felix. Med andra ord har jag alltsà huset för mig själv ett par timmar! Jag har redan lyckats fà undan de jobbiga delarna som att dammsuga och städa barnens rum. Nu hàller jag pà med tvätt... jag har en hel del och vet inte om jag kan tvätta allt idag, det fins ju inte hur mycket plats att hänga det pà som helst.
De fràgade naturligtvis om jag ville följa med men jag tackade nej... kände inte för att springa runt och dona sm en galning imorgon när det är folk hemma, fixar det hellre när jag är ensam. Sedan var jag inte sà sugen pà bergen heller...
Nu är i alla fall torktumlaren klar, ska à ner och fixa med det, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0