Fortsatt lugn...

Haha, efter saras kommentar om piskpinnar inser jag hur trött jag verkligen var igàr.. det är ju inte direkt sà att "p" och "f" är ära varandra pà tangetbordet! ;)

Idag blev en väldigt lugn dag vilket var skönt eftersom jag ahr varit sà grymt trött... Beni och Felix lekte jättebra tillsammans, var bara ett litet tag dà man märkte av att Felix var trött. Största delen av dagen satt de i lekrumet och byggde med lego, jag satt dà ine pà mitt rum som ligger precis intill och läste... men det gick inte sà bra... var sà pass trött att jag knappt kunde ta mig igenom hela sidan...

Annars har det inte hänt sà mycket idag... fiskpinnarna blev väldigt bra (svàrt att misslyckas med) men potatisen blev konstig igen... jag kokar den alltid för länge!

Imorgon är det den sista B1 kursen.. sedan är det B2 som gäller. Kommer att sakna den här gruppen jättemycket! Misstänker att inte tillräckligt mànga har anmält sig för att den ska gà vidare pà samma tid och dag utan att man blr placerad i en annan grupp... synd, jag trivs verkligen jättebra med de som är där nu!

Jaja, nu ska glo runt litet mer pà nätet och sedan krypa ner i sängen och sova... äntligen!

Ha det bra!

P.S. Bara jag som tycker den här videon är ganksa ball? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0