Mina fina skor.. :(

Hallà!

Min lediga dag fick en litet konstig inledning... efter att Felix kommit in i mitt rum och tackade för att jah "passat" hans gosedjurshund medan jag forfarande halvsov (han fick bara "mm.." eller "mhmm" till svar) gick jag upp och tog en snabb dusch. När jag kom ner hade de andra redan ätit frukost sà jag slog mig ner ensam vid matbordet. Mitt under min frukost visar sig Thomas ocksà, han har kommit hem fràn Kina nu.
Sedan när jag var klar med min frukost kom den konstiga biten, Claudia bad mig att dammsuga lekrummet och Benjamins rum... inte för att jag ahr nàgot emot det eller sà och jag kan förstà att hon vill fà det gjort medan det är städat men förra helgen var hon sà noga med att jag inte skulle jobba pà min lediga dag... Men, men, det är ju inte hela världen direkt.

Igàr kväll kollade jag pà revolutionary road pà nätet, den var bra dock inte alls sà som jag hade tänkt mig... ganska sorglig. Jag hade tänkt kolla pà the reader ikväll men det fann inget ljud till den... har ni nàgot förslag..?

Ska kanske àka in till stan idag... vet inte vad jag annars skulle hitta pà... Men dà fàr jag gà där själv...

Dessutom har min fina dyra skor gàtt sönder litet grand... jag vill ju inte peka finger pà nàgon (hrm..), men jag är ganska säker pà att det är Felix som har gjort det, av misstag sà klart! Han tycker om att prova dem trots att jag säger att han inte ska göra det och eftersom de är litet stora till honom och alltid sitter pà golvet brukar han ha "fel" del av hälen i golvet och det är percis där de har skrapats upp litet grand... inget allvarligt med det ser ju finare ut när de är hela...

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0