Söta som Socker

Sààà... jag ahr städat litet grand, strukit litet mer och dammsugit massor idag men det sist nämnda behövdes verkligen. Jag har litet problem med den biten eftsom jag helst fixar sàdant när jag är ensam, men det är väldigt sällan jag är det nu när släktingarna är här. Sabine är verkligen jättetrevlig och trots att hon har sagt att det inte stör är det helt enkelt svàrt att känna sig helt bekväm att dammsuga när hon sitter och jobbar bredvid. Hon kan förresten litet svenska, tydligen var hon nàgra mànader i Sverige som ung och var dà tvungen att plugga svenska samtidigt, hon kommer inte ihàg sà mycket men saker som "jag heter..." och "ostsmörgàs" finns kvar! ;)

Fick dessutom höra nàgot gulligt idag, tydligen har Frederik sagt till Sabine att han tycker om mig! :) Barnen här är verkligen söta, men tydligen tyckte han inte om Lucy sà mycket eftersom hon kunde vara ganska högljudd eller nàgot sàdant. När hon var ensam med dem och de har varit jobbiga har hon väl helt enkelt höjt rösten ganska mycket.. men grejen är att Frederik tydligen har väldigt bra hörsel, Sabine sade att han làg en bra bit över de flesta andra barn sà därför tycker han inte om när folk är för högljudda (det märks inte när han själv är det..). Men han tycker väl om mig för att jag är sà pass lugn dà, jag höjer väldigt sällan rösten sà mycket.

Min star wars abstinens blir verkligen värre och värre... Frederik slutar ju aldrig prata om dem! 

Ska läsa eller kolla film nu... har inte bestämmt mig än!
Ha det bra
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0