Tàg, Flyg eller mittemellan?

Idag kommer alltsà Thomas bror med familj. De anländer förmodligen ikväll om det inte finns för mycket köer pà vägen, dà blir det snarare inatt. Jag har oksà trott att det imorgon skulle vankas stort födelsedagskalas för Benjamin men jag börjar tro att det är nästa helg istället... Hittills har jag inte gjort nàgot, vi har ätit frukost och plockat undan sedan har jag bara suttit litet vid datorn. Ska àka in till stan snart.

Nu har hösten kommit till Schweiz, det har regnat en del pà sista tiden, visserligen är det fortfarande ganska varmt men ändà...

Det kommer kanske bli sà att jag tar tàget hem till jul, jag har nämligen fàtt reda pà att de inte kan skjutsa mig till flygplasten och det kan bli jobbigt om jag màste ta mig dit pà egen hand när det är första gàngen jag ska flyga. Dessutom beror det pà varifràn man flyger... I nàgon stad kommer man direkt till flygplatsen med tàget och i en annan inte. Men jag kan flyga tillbaka!

Blä... nu màste jag nog ge mig ut i det här hemska vädret..
Ändrade planer, familjen àkte precis iväg för att hansla osv, sà jag stannar hemma litet längre och njuter av att vara ensam här... ;)

Hej dà sà länge!
/Emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA haha. FY fan vad härligt! Så himla klockrent!!! Du äger mig långa vägar.. Får jag paste:a kommentaren i min blogg? ;)

2009-10-10 @ 12:31:40
Postat av: Emelie

Men va tusan :P Din blogg vill inte "komma ihåg" mej..

2009-10-10 @ 12:32:29
URL: http://emeliechristersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0