Dator utan riktiga à...

Nu sitter jag vid Claudia dator, där fungerar internet som det ska! Jag hoppas verkligen att vi kan fà ordning pà mitt internet nàgon gàng... men allt är i alla fall bra med mig! Jag har läst ganska länge nyligen... blev bara avbruten när Felix och hans kompis Ferdinand skulle binda ihop mina ben!

Jag blev Precis "liebe Emma" eftersom pojkarna hittade piratsakerna jag köpt àt dem... tänkte egentligen vänta tills pappan kom hem men de hann hitta dem innan dess... Jaja, de tyckte i alla fall om dem, det är väl viktigast! Sà tack sà mycket Josefin för att du hjälpte mig att välja det! :)

Ha det bra,
Emma

Kommentarer
Postat av: Josefin

Haha, varsågod, tur att de tyckte om det;)

Gaaah, jag började nästan gråta av ditt sms din sötunge, saknar dig som fasen!<3

Skype snart, jag är inne för det mesta:P

Kramar

2009-09-04 @ 17:18:00
URL: http://iaselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0