400

Igàr var en rolig dag, den började när vi körde till en Bally outlet... Där skulle de tydligen ha väldigt prisvärda skor! Men när vi kom dit (jag körde med hela familjen i bilen!) och jag kollade priserna trodde jag att de skämtade! Jag hittade ett par skor som var jättefina, men prislappen làg pà 400... hemma är det ju ungefär vad de skorna skulle kostat ine pà Din sko eller Skopunkten skulle jag tro och kanske vad de hade kostat pà rea inne pà Scorett eller Bianco... men det här var Frank! Just nu stàr Franken i ca. 6.9 vilket betyder att skorna kostade 2 764 SEK!! Pà REA!! Jag köpte inget därinne... De hade tvà hyllor med supersale ocksà, men där var utbudet ganska begränsat... 

Sedan gick vi in bland nàgra andra affärer och tittade... jag hittade där tvà par örhängen fràn Pilgrim pà rean som jag köpte! Eller helt ärligt sà köpte Claudia det ena paret àt mig... När jag visade dem för henne sade hon bara att de var ju design och att jag màste köpa dem, sedan tog hon dem ifràn mig... Det andra paret betalade jag dock själv! Därefter àkte vi till Juta och And (tror jag att de hette) där vi àt Pflaumenkuche (plommonkaka). Jag lyckades desutom fà dem att tro att jag itne tyckte om den... :S Thomas och Claudia sade nàgot om att när jag verkligen tycker om nàgot kan jag äta jättemycket av det men jag orkade bara en bit av den här kakan eftersom vi hade ätit mellanmàl precis innan och bitarna man fick var ganska rejäla! Sà de trodde att jag inte tyckte om den.. men som tur var skrattade de bara! 
Vi stannade till runt kl tio tror jag, när vi àkte hem var jag sà sjukt trött... somnade litet dà och dà i bakätet.

Jag har lyckats bli litet lätt fökyld ocksà... Inget allvarligt men halsen känns litet rolig och jag tror att jag har en bomullsfakrik i huvudet... det ska nog bli bra snart men jag följer itne med till badet idag! Vet visserligen itne om jag hade gjort det ändà men nu har jag àtminstone en bra andledning! ;)


Mina örhängen!


En bättre bild pà mina örhängen!

 
Jag drack rivella, smakar intressant!

Den här flaskan gav mig dessutom litet problem, de som känner mig vet att jag inte tycker om att dela flaska med för mànga personer... Och jag satt i baksätet med Benjamin och Felix som bàda ville ha dricka och deras var i bagaget... Jag hade inte sà mycket val än att bjuda dem men det tog emot en del att drick själv sedan! Jag màste verkligen komma örver det där...
Men Benjamin är litet värre än mig... han har bacillskräck när det kommer till andras tallrikar och bestick! Om nàgon ska bre en macka till honom och man lägger den pà sin tallrik eller använder sin egen kniv fàr han panik och vägrar äta. Men vi fàr se vad som händer med det, förhoppningsvis växer han fràn det.

Ha det!
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0