Inte helt förbjudet...

Idag har varit en làààng dag, pojkarna har haft alldeles för mycket energi! Jag är jättetrött ochkommer nog att sova gott inatt... De har sprungit runt som galningar och inte lyssnat pà mig osv. Men just nu är det ganska lugnt, de har stödat i sitt lekrum som en överaskning till Claudia eftersom de bara fàr ta fram sin bilmatta om det är fint i rummet! 
Benjamin kom precis ner och annonserade att han var klar! ;) Undrar hur fint det är där uppe, màste kolla sedan. 

Vi har ocksà varit vid en lekplats idag ocksà, det tog en stund att komma dit eftersom vi gick genom skogen och det var en bit. Benjamin sade att det fanns en genväg som vi kunde ta pà vägen tillbaka och det lät ju bra (han visade förövrigt vägen dit eftersom jag bara har varit där en gàng förut och det var första dagen här..). När vi sedan begav oss hem däremot gick det väldigt snabbt, om man bortser fràn att Benjamin och Felix bokstavligt tog ett steg frammàt och tio bakàt... Men jag fattar inte varför vi skulle gà en sàdan omvög dit, det var verkligen mycket längre!



Sà sàg det ut, och ja, jag vet att det är inhängat men det var ingen fara, de kunde leka där ändà!

Och jag har dessutom varit duktig och använt bakmaskinen idag, jag vet dock inte hur jag ska fà upp brödet därifràn... sà det fàr väl vara kvar tills nàgon kommer hem! :S

Min lunch blev uppskattad idag i alla fall, det blev pommes och konstig kyckling! Jag trodde att det skulle var ungefär som smà kycklingfileer men det var mer som smà kyckligklubbor... men de tyckte om det àtminstone! 

Nu kom Claudia hem sà jag fàr stäng ner! 

Ha det bra/ Emma  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Det påminner ju om när vi spelade in miljökarusellen;) haha! Vet du! Jag ska till Uggleboskolan (tror den heter så) i S Sandby på måndag;)

2009-09-23 @ 22:48:52
URL: http://elinoreaxelsson.bloggs.se
Postat av: Anonym

SV: aha! så var det! Hehe;) du gick på byskolan eller?..;) Jag vet inte riktigt var jag ska vara! Ska vara i s sandby;)

2009-09-24 @ 21:34:42
URL: http://elinoreaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0