Düsseldorf here I come!

Uwaaah... jag är trött... kl nio gàr bilen mot Düsseldof som sagt och just nu är kl 07.05, inte sàà tidigt egentligen men om ni kunde se hur mànga försöka jag behöver innan jag lyckas stava ett ord rätt skulle ni inse att jag borde sova nu.
Har packat klart i princip, bara dt där sista som man inte kan lägge ner i väskan förrän man har gjort allt (typ tandborste osv)... hoppas verkligen att jag int eglömmer nàgot, hade nog inte varit nàgra problem att làna visserligen men det är ju litet pinsamt... vet inte hur jag ska göra med skor, har ju egentligen bara ett par platta som jag kan använda men de är inte sà varma direkt. Jaja, vi fàr se... 

Ha det sà länge!
/Emma   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0