Första dagen! :)

Hittills har allt gått bra på första dagen, jag har dammsugit hela nedevångingen, plockat unden litet grand, städat i köket och gojrt rent i badkaret + handfatet i familjens badrum... dessutom har jag slängt in en maskin tvätt som ska vara klajrom ungefär en halvtimme! :) Mitt i allt detta har jag även tagit hand´om Felix mellan halv nio och tio... han satt vid datorn inne på någon sida där man kunde se berättelser osv... jag tittade på några med honom sedan städade jag under några, var dock tvungen att koma till daron anting varfemte eller varannan minut eftersom det var väldigt korta sagor! 
När tvättmaskinen är klar ska jag bara hänga upp tvtten och kanske slänga in en till (finns alltid mycket tvätt på måndagar) och sedan är jag ledig i ytterligare 1 timme och 20 min innan nästa laddning ska hängas upp! 

Imorgon ska jag våttorka golven, det är ganska kul faktiskt! Men allra först så ska jag skicka iväg Benjamin till skolan och följa Felix till Spielgruppe Fredinand! Sedan måste jag göra lunch... :S Dessutom kommer Thomas hem för att äta så jag måste ha det klart tll dess... Vi får väl se hur det går! 

Ha det!
/Emma   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0