Lätt uttråkad...

Det har gått fortsatt bra idag, två maskiner tvätt hänger uppe och jag ska förmodligen fortsätte imorogn... jag har en del som behöver tvättas själv! Har inte haft så mycket att göra nu på senare delen av dagen, såg litet på true blood (jag har svårt att bestämma mig för om jag tycker att serien är 1. bra, 2. konstig, 3. fascinerande på ett litet halväckligt sätt, 4. jag hade en fjärde punkt men glömde bort den..:S)

Jag funderade på att gå till affären, egentligen var jag mer intresserad av en promenad men det är trevligare att ha ett mål! Dock är jag inte säker på hur lång tid det tar att gå dit och eftersom klockan var ca kvart över tre ville jag inte riskera att vissa zuvierie (har ingen aning om hur det stavas men det är i alla fall ett mellan mål som äts kl 4; zu vier)

Man borde förresten lyssna på introlåten till True Blood, den gillar jag skarpt! Själva videon till må vara litet udda, dock passar den faktiskt väldigt bra... ;) 

Ha det rba! 
/Emma  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0