Min TV

Jag har en fin, lagom stor tv inne på mitt rum. Den fungerar hur bra som helst (även om jag misstänker att kanalerna hoppar runt bara för att förvirra mig, lär mig aldrig att hitta mellan dem)! Jag har 56 kanaler, men det finns ett par baksidor med att vara i Schweiz...

1. Måååånga kanaler är på franska eller italienska...
2. det finns bara tre eller fyra engelska kanaler (och de är inte helt engelska utan det går även tyska program på en del)
3. jag har tre svartvita kanaler... Svartvita!! 
4. Jag kan inte se True Blood... svt play kan inte visa det utanför sveriges gränser och min internet uppkoppling klarar tydligen inte att ladda avsnitten på andra sidor... (om någon känner till en bra sida att se det på så säg!!)  

Annars fungerar det bra.

Mitt internet är schizofrent för övrigt, har fungerat "bra" idag. Var bara en stund mitt på dagen då jag inte kunde använda det, men igår gick det inte mer än 10 minuter innan det dog... måste prata med Thomas när han kommer tillbaka från Berlin!   

Ha det!
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0