Skrik, skrik, skrik

En gnällig dag... vi àt pannkakor (med äpple i och sockret var blandat med kanel!!) Men pojkarna inte sà fina vid bordet och fick gà ifràn, det tyckte naturligtvis inte Felix om eftersom han inte fick äta upp sin sista pannkaka utan skulle vänta till zuvierie. Han skrek sà fruktansvärt mycket, lugnade ner sig sà smàningom men fram tills dess hade jag ont i öronen!

Ikväll är det spràkkurs igen, hade litet läxa som jag precis har gjort sà det ska väl gà bra antar jag. Annars sà har jag inte städat särskilt mycket idag, däremot har jag strukit litet grand, däribland ett par skjortor som faktiskt blev ganska bra! :)
För tillfället är det ganska lugnt här, Benjamin och Felx leker och Claudia är därnere... Thomas àtke till Tyskland igen igàr sà han är inte här... Och jag ska förresten àka till Düsseldorf nàgon gàng ocksà ganska snart, de ska hälsa pü Oma und Opa och undrarde om jag ville följa med! Ska nog följa Claudias tips att försöka hitta en vinterjacka och ett par vinterskor där, lär vara litet billigare!

Ha det bra,
/Emma    

Kommentarer
Postat av: Nora

Hej Emma.

Googlade lite om aupairer i schweiz och hittade din sida. Är också aupair här sen agusti. Så det är inte så att du bor nära Zurich?

2009-09-18 @ 16:08:14
Postat av: nora

glömde skriva adress, om du ville svara :)

2009-09-18 @ 22:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0