Till slut...

Då har alltså hela dagen gått förbi... gick ganska bra för att vara första gången måste jag säga! Nu på kvällen satt jag och såg på någon barnfilm med pojkarna, egentligen behövde jag inte titta på den med dem utan bara vara på nedervåningen och ha koll... men den var ganska bra! Påminde litet om Lotta på bråkmakargatan, jag har visserligen för mig att jag inte tyckte om lotta men, men... Vi hade mackor och minitomater att äta till, riktigt mysigt! :)

Nu ska jag se litet på tv och sedan sova, har mycket att göra imorgon!

Ha det,
/Emma


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha! Jag har gått och gjort mig i ordning kl. 8 mer än en gång :P För att sitta vid datorn, läsa lite och så. Helt galet haha :P

2009-09-15 @ 03:40:06
URL: http://emeliechristersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0