Die Berge!

Igår vandrade i bergen, det var sjukt fint, men jag kommer ALDRIG att köra upp dit själv... har inte sett maken till smala och otroligt krokiga vägar förut!
På vägen hem satt jag mellan två väldigt trötta pojkar som inte kunde sluta busa (benjamin drog på sig tre dagar utan tv...)! Inte lika kul men resten av dagen vägde upp det! :)


Först gick vi inne i berget.


Sedan kom vi ut och såg dessa små stenfigurer!


Vädligt fin utsikt!


Jag hade hade rejäla vandringskängor på mig...


Ännu mer fin utsikt...


En bild på mig!


Här vet jag vad Bea hade gjort...


Det avslutades med glass! :)

Nu så ska vi ut och åka båt på en sjö (vet inte säkert vilken...)! Ska också bli mysigt och kanske litet långtråkigt, jag vet inte vad man kan göra på en båt i ca fyra timmar... Men, men, de blir som det blir! :) 

Hörs senare!
/Emma 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman! Herregud vad du verkar ha det bra, jag är så glad för din skull! <3

2009-09-07 @ 01:58:10
Postat av: Anonym

Exakt sådana stenfigurer finns här på Hovs Hallar med;) coolt!

2009-09-07 @ 10:14:53
URL: http://elinoreaxelsson.blogg.se/
Postat av: Kringlan

HAHAHA, Beaskylten!:D

2009-09-07 @ 23:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0