10/9-09

Igår var det den 9/9-09... ett roligt datum! :)

Idag så ha jag försökt styrka skjortor, det är inte så lätt... Lucie visade hur man ska göra och sedan fick jag prova. Jag förstår inte hur det kan finnas så många ställen som är skynkliga på en enda skjorta! Helt otroligt, så det är inte min starka sida... Lucie sade att Thomas gärna vill ha det perfekt, men medan jag är här verkar det bli "åtminstone inte skrynklig...

Utöver det har mitt internet fungerat riktigt kasst idag, var bra nu när jag kom hem från språkkursen! Den gick också bra, det är ganska kul faktiskt! :)

Till kring:
Det var en snäll kommentar om legot, jag tycker också att de är fina.. men den första gången jag byggde något åt Felix skrattade han åt det och sade att så kan man minsann inte bygga ett flyplan! Nu vill han bara bygga med mig, han säger ofta "du kannst nicht so lustig wie Emma bauen"... en komplimang..? :S  

Kramar/ Emma

Kommentarer
Postat av: Kring

Hm, ifall de skrattar åt dig någon mer gång: skratta åt dem tillbaka! Det är moget och ansvarsfullt;) ...och den där kommentaren Felix säger ska du absolut ta som en komplimang, eftersom du är den enda han vill bygga med! Bara det faktumet att du är det är en komplimang i sig:) Kram!<3

2009-09-10 @ 23:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0