April 25, 2010 - dag två

Nu håller jag kväll... dagen har väl inte varit så fantastiskt händelserik om jag får säga så. I förmiddags begav sig Claudia och barnen till någon lekplats (hon rekommenderade mig att åka dit, fanns tydligen ett cafe med fin utsikt över Bern där), under tiden passade jag på att dammsuga litet grand. Egentligen behövde jag itne göra det idag eftersom det är söndag men jag hade råkat snegla in i strykrummet tidigare och dragit slutsatsen av att jag kommer behöva mycket tid till att bli klat med allt det!
När jag var klar (hann inte riktigt eftersom jag trodde att familjen kom och då slutade, det visade sig dock att jag hade fel) gick jag ut på en promenad, vi hade ju fina 25 grader här idag. Fick dock skoskav och begav min hemåt igen. Efter det satt jag och pratade med mamma ett ganska bra tag, skymtade även Bea men jag vet inte jag vill kalla det för samtal direkt... det var väldigt kort. Annars har det inte skett så mycket... Men bara för att det är så kul får ni en bild på mig (igen):



Så ser mitt hår ut när det precis har torkat... litet överallt är bra beskrivning!

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0