Firat Josse

Ja.. jag hoppas att jag lägger upp bilderna imorgon...

Idag har jag i alla fall gjort litet saker, kommer inte riktigt ihåg vad som inträffade på förmiddagen på eftermiddagen hade vi fint besök av en gammal jobbakompis till mamma och pappa. Han hade familjen med sig, hans lilla son på två år var jättesöt!
Sedan åkte jag hem till Josse vid halv sex tiden. är hjälpte jag till med förberedelserna litet grand, bar in litet dricka och sprayade hennes hår svart bland annat (man skulle vara utklädd). Det var jätteroligt, vi satt och pratade, åt god mat, spelade något spel (det var kul eftersom jag inte behövde göra den jobbiga delen, annars vet ni hur jag är med sådant) och sedan var det efterrätt! Mumsig chokladtårta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0