Framme!

Jag är framme och ganska installerad nu... kunde inte sova särskilt bra på tåget eftersom en äldre herre låg och snarkade i kupén. Under tåg resan hände det inte så mycket, vi kom in i tid (trodde först att det var försening men jag hade missförstått danskarna) och jag hann med det tåget jag hade planerat. I Bern hämtade Claudia och barnen mig, det var jättekul att se dem igen! De tyckte alla att min nya firsyr var jättefin, dessutom sade Claudia att jag som väldigt pigg ut, något man blir glad av att höra när man spenderat över ett dygn på tåg.
Det blev dock en liten temperatur skillnad; när jag gick på tåget i köpenhamn var det ca 10 grader, när jag gick av tågen i Bern  var det ca 20 grader... skönt så klart, men ganska varmt.
När vi kom hem åt vi litet grand, jag hjälpte till med dukning och plockade sedan undan. Innan jag gick och lade mig för att sova sade jag, mest på skämt, "om jag sover till Abendsbrot får ni gärna väcka mig!"... Halv åtta kom Felix in på mitt rum och sade "Emma, vi ska äta nu!". Jag trodde verkligen inte att jag skulle sova så länge...  KOnstigt nog så är jag jättetrött igen, ska nog ta och krypa ner i sängen och läsa litet.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0