Hälsoundersökning!

Då har jag varit inne tur i Lund också. Imorse hade jag en tid för hälsoundersökning hos citykliniken vid tio i tio. Allt gick bra och jag verkar väl vara frisk, om ett par dagar så får jag svar från lungröntgen och blodprovet med. Det kostade dock en del, själva undersökningen gick på 1250 kr och röntgen kostade 450... Inte så roliga utgifter direkt. Den värsta delen var nog blodprovet... jag är ju inte så förtjust i nålar direkt. Jag trodde att lunggrejen skulle vara obekväm med tanke på att man måste klä av sig litet grand, men sköterskan var så snäll att det gick hur bra som helst! Men nålen... den var inte rolig, det gjorde ju ont att ta blodprovet.
jag har även fått svar på en massa frågor av SI (study international), så jag måste höra av mig till Bea senare så att hon också får dem!

Ha det bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0