Kalmar

Jag är så obeskrivligt trött nu. Idag var vi i Kalmar över dagen, sex timmar i bilen och sex timmar av fria aktiviteter... Men jag och Jessica hann med Baronen (litet köpcenter), kyrkogården, ett varv på slottsvallen, mat på IKEA och en tur till h&m i stan.
Nu ska vi se på "Vad blir det för mat" med Per Morberg. Det är fakiskt kul. Jag har en del bilder som jag hade tänkt lägga upp men vi får se hur det blir med det... Jag är ju itne så bra på att hålla sådana löften.

Grattis Josse och Claudia på födelsedagen(/dagarna?)!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, du har ju ändå några månader kvar! innan du kommit upp i min längd ;P (innan jag skickar bilder sm jag lovat.. )



Det måste vi! :D bestämt när du slutar än?

2010-04-17 @ 00:52:11
URL: http://idab.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0