Lördags feeling

Jag har haft eb riktig lördagskänsla idag... det beror nog på att jag har städat så litet, det mesta jag gjorde var att stryka en del saker i eftermiddags. Annars så har jag spenderat mycket tid med Charlotte, som tur var kan jag nog säga att det var min body lotion som gjorde henne upprörd igår... hon kände helt enkelt inte igen mig när jag inte luktade som vanligt. Vi har även försökt mata henne med flaska idag, men det var inte alls populärt. Det hade nog varit en bra ide att börja med det tidigare eftersom det är på tisdag nästa vecka som Claudia börjar jobba igen, men det går väl förhoppnigsvis ändå. De andra två hade tydligen tagit flaskan hur lätt som helst så Claudia var väl litet inställd på det..
Måste sova nu, ska upp tidigt imorgon!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Äh! Ungen äter väl när den blir tillräckligt hungrig (och de inte erbjuds något annat);) .. Så säger vi men våra katter om de inte gillar något vi ger dem - De är inte tillräckligt hungriga, haha!



Elak

2010-04-28 @ 11:44:08
URL: http://emeliechristersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0