Lund med syster

Igår var hela familjen här, det var riktigt kul! Vi åt och pratade och kollade litet bilder. Jag, Jessica och Amanda ska förhoppningsvis hitta på något i veckan också.
Johan var väldigt aktiv, han ville inte ha mat men när fikan kom fram, då blev det ne himla fart på honom!
Idag var jag och Jessica i stan, vi tog bussen in vid 11:18 på morgonen och gick först till Katte för att få hennes betyg utskrivna, sedan fortsatte vi till Humanus för att informera dem om att jag har fått mina betyg redan. Som den klant jag är, glömde jag att ringa SI för Beas räkning så det gör jag imorgon istället.
I stan köpte jag för övrigt en sjal på Indiska i stan...jag har inte köpt något där på flera år, har knappt varit inne i affären, men idag hände det! Nej, men jag har fått litet dille på blommigt och det har de ju en del därinne så vi tittade in... Och det blev lyckat! Sedan avslutades stan med ett besök hos farmor, det är alltid lika kul att komma hem till henne, vi sitter och pratar så mycket.
Men det var allt för nu, kanske lägger upp en bild eller två senare!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0