Sista natten...

Sista natten hos min schweiziska familj... Känns jättesorgligt. Jag skulle vilja sammanfatta hela resan men det klarar jag inte av, dels för att jag är jättetrött och dels för att jag inte kan komma ihàg saker pà kommando. Jag kan dock säga att jag har haft fyra härliga utlandsresor här, den första gick till Düsseldorf, tyskland; den andra gick till Paris, frankrike; den tredje gick till Serfaus, österrike och den fjärde gick till Milano, Italien.


Düsseldorf


Paris


serfaus


Milano

Jag har besökt mànga fina städer, träffat underbara människor osv, men nu màste jag verkligen sova... det är en stor dag imorgon!

Ha det bra, ses snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0