familjeträff via skype

Jag är sjukligt trött nu, ska gå och sova snart. Först tänkte jag dock slänga upp ett snabbt inlägg till, det andra var ju litet tunt... Förövrigt så kraschar firefox inte hela tiden nu längre.
Men jag har i alla fall pratat med familjen därhemma idag, inklusive Farmor, via skype! Det var himla trevligt men samtalet varade väldigt länge, hur länge vet jag inte men jga var ganska trött i öronen efteråt. Även Felix fick prata litet med Farmor när han kom upp för att lämna en bit kaka (grannen hade födelsedag och bjöd på det). Sedan åt vi kvällsmackan, som vanligt. Idag provade vi också en slags kycklingsak som man ska rosta i brödrosten... det var intressant. Inte jättgott att äta bara så, men om man har något till (inte majonäs) så kan det nog bli hyfsat gott tror jag.
Hörde också till mikn stora förvåning att Sandra har kommit tillbaka till Schweiz, det hade jag ingen aning om! Kul att hon äntligen är här igen! :)

Ha det bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0